IN.272.4.2017 - Usługa przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Sanockim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społeczneg

IN.272.4.2017

ZAMAWIAJACY:

Powiat Sanocki

38-500 Sanok, Rynek 1

Tel. (013) 46 52 942,

Fax. (013) 46 52 988

e-mail : zp@powiat-sanok.pl

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi

o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Usługa przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Sanockim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4: Poprawa jakości kształcenia zawodowego

Zatwierdzam

…………….…………........................................

(data i podpis)


Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na zasadach określonych w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)

1. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE

1.1. Powiat Sanocki zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów, o których mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., na świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczniów z zakresu:

Część - 1 Kurs - barista

Część - 2 Kurs obsługi tokarki sterowanej numerycznie Haas

Część - 3 Kurs obsługi frezarki sterowanej numerycznie Haas

Część - 4 Kurs obsługi programu EdgeCam

Część - 5 Kurs obsługi programu SolidEdge

Część - 6 Kurs specjalistyczny - Naprawa maszyn i urządzeń elektrycznych pod kątem lokalnego rynku pracy z uwzględnieniem sprzętu AGD, oraz narzędzi elektrycznych

Część - 7 Kurs specjalistyczny – Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych w pojazdach, autobusach i maszynach

Część - 8 Kurs - Przygotowanie do egzaminu z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV P

Część - 9 Egzamin kwalifikacyjny - Grupa 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.

Część - 10 Kurs specjalistyczny – Kosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji do napraw, oraz po naprawach pojazdów samochodowych

Część - 11 Kurs specjalistyczny - Metody zagęszczania i przedłużania włosów

Część - 12 Kurs dekoracji stołów

Część - 13 Kurs carvingowy

Część - 14 Kurs Innowacyjny fototechnik

Część - 15 Kurs wykonywania robót sztukatorskich w obiektach budowlanych o podwyższonym standardzie wykończenia

Część - 16 Zaawansowane techniki pomiarowo-obliczeniowe w kształceniu technika geodety

1.2. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

1.3. Użyte terminy mają następujące znaczenie:

- „Zamawiający” – Powiat Sanocki.

- „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego Ogłoszenia.

- „Ustawa” - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

- „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 Ogłoszenia.

- ”Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia.

1.4. Dane Zamawiającego:

Powiat Sanocki

38-500 Sanok

Rynek 1

Tel. (013) 46 52 900, Fax. (013) 46 52 988

e-mail : zp@powiat-sanok.pl http://www.powiat-sanok.pl

NIP 687-17-86-679 REGON 370440703

Znak Postępowania: IN.272.4.2017

Uwaga: W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się w/w znakiem.

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

2.1 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na 16 części.:

Część - 1 Kurs - barista

Część - 2 Kurs obsługi tokarki sterowanej numerycznie Haas

Część - 3 Kurs obsługi frezarki sterowanej numerycznie Haas

Część - 4 Kurs obsługi programu EdgeCam

Część - 5 Kurs obsługi programu SolidEdge

Część - 6 Kurs specjalistyczny - Naprawa maszyn i urządzeń elektrycznych pod kątem lokalnego rynku pracy z uwzględnieniem sprzętu AGD, oraz narzędzi elektrycznych

Część - 7 Kurs specjalistyczny – Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych w pojazdach, autobusach i maszynach

Część - 8 Kurs - Przygotowanie do egzaminu z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV .

Część - 9 Egzamin kwalifikacyjny - Grupa 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.

Część - 10 Kurs specjalistyczny – Kosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji do napraw, oraz po naprawach pojazdów samochodowych

Część - 11 Kurs specjalistyczny - Metody zagęszczania i przedłużania włosów

Część - 12 Kurs dekoracji stołów

Część - 13 Kurs carvingowy

Część - 14 Kurs Innowacyjny fototechnik

Część - 15 Kurs wykonywania robót sztukatorskich w obiektach budowlanych o podwyższonym standardzie wykończenia

Część - 16 Zaawansowane techniki pomiarowo-obliczeniowe w kształceniu technika geodety

Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania (zwany dalej SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia należy zrealizować do dnia 30.06.2017 r.

4. LISTA DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH W OFERCIE

4.1 Wykonawca składa wypełniony formularz Oferty, zgodny z zał. nr 1;

5. INFORMACJA O WSPÓŁFINANSOWANIU Z EFS.

Zamówienie jest współfinansowane z EFS.

6. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

6.1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej, zbiorczo, „Korespondencja”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną (email zp@powat-sanok.pl ), faksem (nr faksu 13 46 52 988) lub pisemnie.

6.2 Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty, a także zmiany lub wycofania oferty.

7. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Wyznaczonym do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień Wykonawcom jest Bartosz Mrugała, nr telefonu 13 46 52 942, e-mail zp@powiat-sanok.pl .

8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

8.1 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie 10.1 Ogłoszenia.

9. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

9.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Ogłoszeniu i przygotować ofertę (załącznik nr 2 – formularz oferty) zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

9.2 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (dalej „Osoby Uprawnione”).

9.3 Ofertę należy umieścić w jednym zapieczętowanym lub w inny trwały sposób zabezpieczonym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym w następujący sposób: OFERTA IN.2721.4.2017 Usługa przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Sanockim” – nie otwierać przed dniem 7 kwietnia 2017 roku, do godz. 1220”.

9.4 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT !!! UWAGA ZMIANA TERMINU !!!

10.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku). do godziny 1200 do dnia 7 kwietnia 2017 roku pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

10.2 Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego (parter, pok. 57) o godzinie 1220 w dniu 7 kwietnia 2017 roku. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

10.3 Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy firm oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

11. SPOSÓB OBLICZENIA CENY

11.1 Cena oferty wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty jest ceną ryczałtową, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cenę oferty należy wyliczyć na podstawie kalkulacji własnej.

11.2 Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia, wynikające z wymagań zawartych w niniejszym ogłoszeniu oraz postanowień zawartych w projekcie umowy.

11.3 Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, Zamawiający przyjmie za właściwa cenę podaną słownie.

11.4 Jeżeli Wykonawca stosuje w swojej praktyce upusty cenowe to proponując je Zamawiającemu w ofercie musi już uwzględnić ich wartość w ostatecznej cenie oferty.

11.5 Cena ofertowa nie będzie podlegała waloryzacji.

12. OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERTY

12.1 Kryterium oceny ofert – cena 100 |%.

12.2 Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, spełniającą warunki określone w ogłoszeniu.

12.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania, jeżeli cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

13. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

13.1 Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego Wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a także pozostałych oferentów o dokonanym wyborze wraz z uzasadnieniem.

13.2 Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy i podpisania przez niego umowy w terminie wyznaczonym prze Wykonawcę.

13.3 Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia zamawiający zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.powiat-sanok.pl informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego. W razie nieudzielenia zamówienia zamawiający niezwłocznie zamieści na wskazanej stronie Biuletynu Informacji Publicznej, informację o nieudzieleniu zamówienia

14. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ilość części: 16.

Program współpracy z organizacjami pozarządowymi
Działalność lobbingowa
Rejestr Instytucji Kultury
Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
Archiwalny BIP
© 2012 Starostwo Powiatowe w Sanoku
Projekt i wykonanie: INVENTOR Multimedia (mMyCity)
Starostwo Powiatowe w Sanoku
ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, tel.: 13 46 52 900, fax: 13 46 52 988